Evertozan.blogg.se

I'd rather die on my feet, than live on my knees

Bok till film!

Publicerad 2015-08-17 10:36:00 i Allmänt,

Läser inte lika mycket som jag gjorde som mindre, främst då orken inte räcker till på kvällarna. Men när jag väl läser går jag genom böckerna på 1-2 nätter, om de är bra dvs! Är de dåliga läser jag typ ett kapitel i taget & den kan bli liggande i veckor. Vill dock inte sluta läsa en bok om jag väl börjat. Så vissa perioder ligger det upp mot 10 böcker på nattduksbordet som jag börjat på & turas om att läsa. Läste ut en bok för ett tag sedan, först tyckte jag den var rörig & inte alls bra, men när en väl kom in i den var den super! Det kändes som att det var en bok man kan göra film av. Frestelsen av Colleen McCullough. Läs den om ni är intresserade av baksidan av krigslinjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evert

Här får ni följa mitt någorlunda stillsamma liv i målet mot körkort, montéryttare, tränare, egen häst & hund. Undrar ni något så får ni gärna höra av er!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela