Evertozan.blogg.se

I'd rather die on my feet, than live on my knees

Oy vey!

Publicerad 2015-11-19 00:19:00 i Allmänt,

Gör ett andra försök med detta inlägg då </3
 Kommer dock dela upp det så det blir lite mer & blogga om nu då jag tänkt dra tummen ur & försöka börja blogga igen..
Ska göra det lite enklare för mig själv, gör en lista här så jag vet vad en ska skriva om. Hann utförligt skriva om ca hälften när inläggen klappade ihop >:(

Skolan
Lomas
Bella
Flickan
Petra
Alma
Presentation om varje häst
Boende
Körkort
Relation med alla rörande min familj
Mordhot x2
Förföljelse
Bågskytte
Thaiboxning
Licensen
Nyckelharpan
Musiksmak, what do I dig?
Games, why so addicted? Which games get me addicted?
UNF Bjurz utveckling med styrelse, disco, framtidstänk mm
Vit jul
Kärleken
Idoler/förebilder inom montésporten
Trav tränare?
Jobb, vad vill jag bli?
Youtubekanal, länk dit & lägga upp nytt material oftare
 
Mm, det kommer säkerlgen fyllas på eftersom. Men detta får ni nöja er med så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evert

Här får ni följa mitt någorlunda stillsamma liv i målet mot körkort, montéryttare, tränare, egen häst & hund. Undrar ni något så får ni gärna höra av er!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela