Evertozan.blogg.se

I'd rather die on my feet, than live on my knees

Update om livet - Bågskytte

Publicerad 2015-11-21 01:36:03 i Allmänt,

Idag vaknade jag vid 14 ungefär, efter att ha sagt hej & hejdå till mor min, hej till Sara & Niklas, samt spelat kort med dessa två & ätit en macka. Då var det dags att åka till Bjurs & träffa Patrik & spela lite God Of War Ascension i lokalen. När jag kliver av bussen ser jag att Varbäck & Nycken kliver på & får då höra att de är påväg till Falun & ska på UNF´s discobowling & bad på Lugnet. Hade planerat att gå på det men ångrat mig då jag kände att badkruka som jag är kanske deta inget var för mig.
Jag börjar gå mot lokalen, men blir förföljd av Varbäcks ena katt, en riktigt söt en! Hon springer runt & jamar & är allmänt överallt. Inser att hon vill in då det börjar bli kallt & hon inte har det bästa omdömet vad det gäller bilar & bussen ska snart åka iväg. Smsar Varbäck & hör om jag vågar gå & knacka på hos honom & släppa in henne, vilket han sade att jag kunde göra. Går & knackar på, hans mor öppnar & Rutan kommer in i värmen. Ingen skada skedd & jag fick träffa hans mor för första gången, under något udda förhållanden kanske, men aa. 
Patrik hade börjat gå från lokalen där han väntat sedan jag klev av bussen 1 km bort & möter mig runt hörnet & vi går tsm till lokalen, sätter igång spelet & njuter/skriker förbannat omvartannat. Vi spelar i kanske 3-4h & gör bra progress i spelet. Nästa mission är att reparera en staty av Apollo! Ni som spelat vet vad jag menar.
Ska göra ett inlägg om hur jag blitt spelberoende mer eller mindre & vilka spela jag har & vill ha, samt vilka spel som intresserar mig spelmässigt. Har även funderat på & göra lite inlägg med olika låtar jag finner trivsamma, ni kommer märka vilken spridd musiksmak jag har alltså. Måste bara komma på hur man kodar så man kan länka videos i bloggen.
Kommer hem ca 20.40 & börjar browsa nätet, men då fastnar caps-lock på datajäkeln... Fick som tur var hjälp med det så nu slipper jag skriva allt som att jag skriker ;)
Det var dagens update. Nu pratar vi om att spänna bågen istället tycker jag!
Jag har ett längre tag varit intresserad av bågskytte utan att veta det fanns i Falun. Men nu är jag på onsdagar där & spänner bågen. Sist gick det inte så jäkla bra dock, men det är bara & bryta ihop & komma igen! Är där tsm med Patrik & Varbäck, tidigare var även Emma med, men hon har för mycket läxor så hon fick lov att sluta.
 
Ha det gött nu så hörs vi väl kanske inte imorgon, men snart iaf!
 
Bild från God Of War Ascension, det är 18-årsgräns på detta spel!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evert

Här får ni följa mitt någorlunda stillsamma liv i målet mot körkort, montéryttare, tränare, egen häst & hund. Undrar ni något så får ni gärna höra av er!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela