Evertozan.blogg.se

I'd rather die on my feet, than live on my knees

Disturbed

Publicerad 2015-09-17 12:00:00 i Allmänt,

Har återupptäckt ett band. Ett jävligt bra band om jag får säga det! Disturbed. Kan redan nu säga att de inte är för alla, men eftersom jag gillar lite "tyngre" rock passar de mig som handen i handsken! Bästa låten med dem atm måste vara Asylum! Texten går att relatera till mycket i livet, iaf mitt liv. Men musikvideon måste ju vara den bästa!
 
Försöker fixa så länken funkar ordentligt, går ju sådär..
https://www.youtube.com/watch?v=1J8px4mtcJA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evert

Här får ni följa mitt någorlunda stillsamma liv i målet mot körkort, montéryttare, tränare, egen häst & hund. Undrar ni något så får ni gärna höra av er!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela