Evertozan.blogg.se

I'd rather die on my feet, than live on my knees

Läkaren 15/9

Publicerad 2015-09-20 12:00:00 i Allmänt,

Var till läkaren den 15. Skulle träffa nya läkaren kl 13, men eftersom blodproverna blev bortslarvade fick de lov att ta nya, 4 olika sköterskor var in & försökte ta blod, inte lyckades de med det heller. kom ut ett kryddmått totalt. Så nu är jag gul & blå över hela händerna & armarna.. Läkaren var shysst, verkade nervös först, lugnade ned sig först när jag gick ut. Men han förklarade allt väldigt tydligt & nyanserat, gav hypoteser & prognoser. Typiskt A-barn hann jag tänka mer än en gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evert

Här får ni följa mitt någorlunda stillsamma liv i målet mot körkort, montéryttare, tränare, egen häst & hund. Undrar ni något så får ni gärna höra av er!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela