Evertozan.blogg.se

I'd rather die on my feet, than live on my knees

Tårta eller diabetes?

Publicerad 2015-09-22 00:07:00 i Allmänt,

Idag på Unf skapade vi en tårta. Vi lyckades väl inte riktigt med grädden, men restan blev la gott! Bara socker, så 2 tuggor blev det, sedan slängde jag resten.. Men de andra verkade gilla den!
Vi beslutade även att istället för att jag ska lämna tillbaka spelen jag köpte på GameStop så ska vi köpa gitarrer till Unf som passar till Ps3. Låter bra, vi har även beslutat att utöka våran verksamhet med övernattningar varannan vecka & studiecirklar under tiden som berör ämnet alkohol & droger. Sen försöker jag även skapa en Junis-verksamhet i Bjursås eftersom det är så många barn på våra discon kanske det finns ett intresse för det också. Problemet är att jag lär gå en kurs först & som det ser ut nu finns det ingen sådan kurs tillgänglig på ett tag. Men det är bara att fortsätta höra sig för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evert

Här får ni följa mitt någorlunda stillsamma liv i målet mot körkort, montéryttare, tränare, egen häst & hund. Undrar ni något så får ni gärna höra av er!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela